V nasledujúcich riadkoch si povieme viac o základných princípoch stravovania, ako aj o základnej štruktúre stravy a tiež o jeho psychologických a fyzických výhodách https://www.ekoing.sk/sacharidove-vlny/ . Psychológia a fyziológia sú totiž vo svete stravovania a jedla neoddeliteľne prepletené.

ječmen)

 
Základné definície


Toto nie je glosár, ale skôr vysvetlenie niektorých výrazov, ktoré sa často používajú rôznymi spôsobmi.

Diéta: spôsob stravovania. Bodka. Na rozdiel od bežného používania neodkazuje na cieľ „strata hmotnosti“.

Redukcia: Hypokalorická strava, ktorej cieľom je znížiť celkový telesný tuk pri súbežnom udržiavaní alebo dokonca získavaní svalovej hmoty. Často sa očakáva prijateľný úbytok svalovej hmoty.

Objem: Hyperkalorická strava, ktorej cieľom je zvýšiť celkovú svalovú hmotu a súčasne udržiavať alebo dokonca strácať telesný tuk. Niektoré takéto diéty skutočne umožňujú, alebo dokonca plánujú prírastok tukov, hoci minimálne (dúfajme).

hlad

Rekompozícia: V podstate ide o pomalú, ale ustálenú transformáciu tela, pri ktorej sa snažíte súčasne strácať telesný tuk a získať štíhlu telesnú hmotu. S použitím androgénov sa všeobecne verí, že rekompozícia je vysoko neefektívna alebo dokonca nemožná. To nie je. Využitím mnohých techník rozdeľovania živín súvisiacich s tréningovým štýlom a správnymi doplnkmi sa rekompozícia môže byť pomerne efektívna.

 
Koncepcia sacharidovej vlny:


Počas tejto stravy sú tri typy dní:


     Vysoký obsah sacharidov

     Nízka obsah sacharidov

     Žiadne obsah sacharidov


Vo všeobecnosti sa tieto tri dni točia dokola. Opäť zdôrazňujeme, že by sa nastavenie cyklu malo riešiť na základe individuálnych potrieb.

 
Základný plán

Všeobecne: Tento plán je založený na príjme potravy šesťkrát denne. Prijateľnou alternatívou je päť jedál denne, a ak si to vyberiete, nezabudnite dodržať denné pomery, pretože každé jedlo bude vyžadovať viac jedla.

Čo by ste mali vedieť o sacharidovej vlne?
3.7 (73.33%)3