Už máte toho dosť ? Neplatí na vaše deti takmer nič , a nepomáhajú ani sľuby , krik či iné metódy výchovy ? Nechajte sa inšpirovať výchovou od iných štátov.

chlapec
 
·         Taliansko
V Taliansku to majú vyriešené . Ak sa ich deti hádžu o zem z plačú o sto šesť, jednoducho ich ignorujú. Nechcú sa zbytočne rozčuľovať , nikam by to neviedlo a dieťa by sa aj tak neuspokojili. Oni si ich jednoducho nevšímajú a oni sa ukludia aj samé.
 
·         Dánsko
Možno sa Vám to bude zdať kruté ale naozaj to robia. Či je dieťa ešte v perinke , či trochu väčšie , nechávajú svoje deti vonku na čerstvom vzduchu , zatiaľ čo rodičia sú doma a upratujú či robia inú činnosť. Svoje deti nechávajú vonku aj keď je teplota pod nulou. Nemusia sa báť že sa ich deťom niečo stane keďže Dánsko ako krajná patrí medzi bezpečné krajní na svete.
 
·         Japonsko
V Japonsku učia svoje deti ku samostatní. Posielajú svoje deti na nakúpi bez dozoru , nechajú ich aby sa rozhodovali samé s množstvom ďalších veci ktoré na Slovensku rodičia zakazujú svojim deťom . Aj Japonsko patrí medzi bezpečné krajní , čiže rodičia sa o svoje deti vôbec nemusia báť.
 
·         Francúzsko
Nepoznajú žiadne pekne oslovenia , zdrobneniny a nič podobné. V tejto krajine sa s dieťaťom rozprávajú ako s dospelým. Vďaka tomu sú Francúzske deti viac vyspelšie ako ostatných krajinách.
 
·         Anglicko
Anglicku svoje deti učia nechváliť sa . Aj dieťa urobí niečo dobre nepochválil ich. Je to preto aby sa nechválil pred ostatnými ľuďmi. Inak povedané oni nepoznajú ani slovo chvála , ako keby toto slovo u nich neexistovalo.
 
·         India
V Indii spia všetci spoločne až do 12-stych rokov dieťaťa. Nie preto , že by to mohlo niečo spoločné s peniazmi , či chudobou ale je to z toho dôvodu , že si viac vážim rodinu. Teda rodine vzťahy a preto  u nich vôbec neexistuje​ hádka.

rodina
 
·         Keňa
U nás je oslovovanie mama , a otec prirodzene . No v Keni
 je každá dospelá osoba ujo a teta. Každá osoba totiž môže poučiť o správaní , pripadne môže pomôcť ak je dieťa v núdzi.